- styczeń, 2015
- grudzień, 2014
- listopad, 2014
- październik, 2014
- wrzesień, 2014
- sierpień, 2014
- lipiec, 2014
- czerwiec, 2014
- maj, 2014
- kwiecień, 2014
- marzec, 2014
- luty, 2014
- styczeń, 2014
- grudzień, 2013
- listopad, 2013
- październik, 2013
- wrzesień, 2013
- sierpień, 2013
- lipiec, 2013
- czerwiec, 2013
- maj, 2013
- kwiecień, 2013
- marzec, 2013
- luty, 2013
- styczeń, 2013
- grudzień, 2012
- listopad, 2012
- październik, 2012
- wrzesień, 2012
- sierpień, 2012
- lipiec, 2012
- czerwiec, 2012
- maj, 2012
- kwiecień, 2012
- marzec, 2012
- luty, 2012
- styczeń, 2012
- grudzień, 2011
- listopad, 2011
- październik, 2011
- wrzesień, 2011
- sierpień, 2011
- lipiec, 2011
W Urzędzie Gminy w Gorzycach uruchomiony został Infomat - multimedialny kiosk informacyjny. Urządzenie to pozwala skorzystać z poczty elektronicznej, umożliwia dostęp do wybranych stron internetowych, a docelowo ma umożliwić załatwianie spraw droga elektroniczną, sprawdzanie stanu realizacji sprawy .
Korzystanie z Infomatu jest bezpłatne i dostępne w godzinach pracy urzędu. Instalacja infomatu tu kolejny etap realizacji projektu w ramach Podkarpackiego Systemu e-Administracji Publicznej. Dotychczas dostarczone zostały zestawy komputerowe z oprogramowaniem, serwer, sprzęt sieciowy oraz urządzenie wielofunkcyjne. Wkrótce wdrożony zostanie elektroniczny obieg dokumentów oraz uruchomione e-usługi dla mieszkańców, a tym samym możliwość załatwiania spraw urzędowych drogą elektroniczną.
.
Zasadniczym celem projektu jest zapewnienie mieszkańcom Podkarpacia możliwości korzystania z szerokiego zakresu usług publicznych dostępnych droga elektroniczną.
PSeAP - Podkarpacki System e-Administracji Publicznej to Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013, 3 oś priorytetowa "Społeczeństwo informacyjne".
Partnerami projektu jest 160 gmin z całego Podkarpacia, a łączna wartość projektu wynosi 103 947 232,73 PLN. Środki na realizację projektu będą pochodziły z ww. projektu i budżetów samorządów. Dofinansowanie z EFRR wyniesie 85 % wartości projektu. Pozostała cześć kwoty czyli 15 % wydatków kwalifikowanych zostanie wniesiona przez partnerów projektu ze środków własnych.
TŁUMACZ JĘZYKA MIGOWEGO W URZĘDZIE GMINY
Osoby niesłyszące przy załatwianiu administracyjnych spraw mogą skorzystać z pomocy tłumacza migowego.
Wystarczy zgłosić chęć skorzystania z tej usługi 3 dni przed planowaną wizytą w Urzędzie Gminy osobiście lub korzystając z pomocy osoby trzeciej dzwoniąc pod numer (15) 8362 075, a także wysyłając faks pod numer (15) 8362 209 oraz e-maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.