Miejsce pracy Stalowa Wola
Stanowisko: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klientów
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie
Wymiar czasu pracy: od poniedziałku do piątku, opcjonalnie w sobotę
Proponowane wynagrodzenie: 8 -10 zł brutto/godzinę + premia sprzedażowa
Oczekiwania: Jeżeli: - dobrze się czujesz w telefonicznym kontakcie z klientem - masz dobrą dykcję - potrafisz obsługiwać komputer i pakiet MS Office - jesteś ukierunkowany/a na realizowanie celów - angażujesz się w powierzone obowiązki
Zakres obowiązków: Jako konsultant będziesz odpowiedzialny/a za: - bezpośredni kontakt z klientem i telefoniczne udzielanie informacji o oferowanych publikacjach - profesjonalną obsługę klientów - budowanie pozytywnych i trwałych relacji z klientami
Nasz Klient oferuje: - zdobycie doświadczenia w dynamicznym zespole w największym centrum telemarketingowym w regionie.
Osoby chętne proszę zgłaszać się osobiście w celu rejestracji do MCK Gorzyce; Pośrednictwo Pracy 39-432 Gorzyce, ul. 11 Listopada 12, I piętro, pok. 112.
TŁUMACZ JĘZYKA MIGOWEGO W URZĘDZIE GMINY
Osoby niesłyszące przy załatwianiu administracyjnych spraw mogą skorzystać z pomocy tłumacza migowego.
Wystarczy zgłosić chęć skorzystania z tej usługi 3 dni przed planowaną wizytą w Urzędzie Gminy osobiście lub korzystając z pomocy osoby trzeciej dzwoniąc pod numer (15) 8362 075, a także wysyłając faks pod numer (15) 8362 209 oraz e-maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
![](/old/images/stories/ikony/jmigs.png)