Na zdjęciu od lewej sekretarz Adam Kumor i skarbnik Marta Mazur-Matyka w Biurze Obsługi Mieszkańca.
Urząd Gminy Gorzyce uruchomił Biuro Obsługi Mieszkańców.
Na biuro zostało zaadoptowane 2 pomieszczenia. – Ze względu na sytuację związaną z pandemią utworzyliśmy biuro, w którym mieszkańcy łatwiej i sprawniej załatwią swoje sprawy. W Biurze Obsługi Mieszkańców petenci w dogodnych warunkach będą mogli usiąść i wypełnić dokumenty, a następnie złożyć je u dyżurującego urzędnika – wyjaśnia Adam Kumor, sekretarz gminy Gorzyce.
Przypominamy jednak, że do odwołania budynek urzędu pozostaje zamknięty dla interesantów. Sprawy od września br. można załatwiać w Biurze Obsługi Mieszkańca.
Aby usprawnić załatwianie spraw, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy z pracownikiem urzędu. Wcześniejsze omówienie sprawy przez telefon pozwoli pracownikom urzędu na szybszą interwencję, przygotowanie niezbędnych dokumentów czy informacji.
Zachęcamy do załatwiania spraw telefonicznie, mailowo lub przez ePUAP tel. 15 836 20 75 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Pełen wykaz nr telefonów do pracowników Urzędu dostępny jest na stronie internetowej gminy Gorzyce http://www.gminagorzyce.pl/j3/index.php/urzad-gminy/pracownicy-urzdu-gminy
TŁUMACZ JĘZYKA MIGOWEGO W URZĘDZIE GMINY
Osoby niesłyszące przy załatwianiu administracyjnych spraw mogą skorzystać z pomocy tłumacza migowego.
Wystarczy zgłosić chęć skorzystania z tej usługi 3 dni przed planowaną wizytą w Urzędzie Gminy osobiście lub korzystając z pomocy osoby trzeciej dzwoniąc pod numer (15) 8362 075, a także wysyłając faks pod numer (15) 8362 209 oraz e-maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
![](/old/images/stories/ikony/jmigs.png)