Zapraszamy 13 listopada br.w godz. 17.00-19.00 na webinarium poświecone konsultacjom społecznym realizacji Projektu Zarządzania Środowiskiem dotyczącego rozbudowy lewego wału rzeki Łęg na terenie gm. Gorzyce.
Link do webinarium. Link otworzy się w nowym oknie - https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_YWJiMDg2ZTctODFkZS00M2I4LTlkZGQtYTFjODFiYzJhNTg4%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%2216ed5ab4-2b59-4e40-806d-8a30bdc9cf26%22%2c%22Oid%22%3a%22a65a5ed3-0ef4-49fc-8fda-908c0a39f799%22%2c%22IsBroadcastMeeting%22%3atrue%7d
Instrukcja „Krok po kroku”
Webinarium dot. projektu Planu Zarządzania Środowiskiem (PZŚ)
dla Kontraktu na roboty 3D.3 POPDOW
zorganizowanego w dniu 13 listopada 2020 r. w godz. 17:00 – 19:00
Aby wziąć udział w webinarium poświęconym prezentacji projektu Planu Zarzadzania Środowiskiem (PZŚ) dla Kontraktu na roboty 3D.3 Łęg IV – Rozbudowa lewego wału rzeki w km 0+082 – 5+030 na terenie gminy Gorzyce oraz prawego wału w km 0+000 – 5+236 na terenie gminy Gorzyce, realizowanego w ramach Projektu Ochrony Przeciwpowodziowej w Dorzeczu Odry i Wisły (POPDOW), należy:
1. Przygotować komputer z dostępem do Internetu oraz zainstalowaną przeglądarką internetową
Uczestnictwo w webinarium nie wymaga instalowania żadnego dodatkowego programu.
2. Wejść na stronę internetową aktualności PGWWP RZGW w Rzeszowie:
https://rzeszow.wody.gov.pl/aktualnosci
3. Otworzyć aktualność poświęconą Konsultacjom społecznym Planu Zarządzania Środowiskiem dla Kontraktu na roboty 3D.
4. Kliknąć w link do webinarium zamieszczony na wyżej wymienionej aktualności dot. Konsultacji społecznych PZŚ dla Kontraktu na roboty 3D.3
Adres internetowy do którego będzie przekierowywał link będzie miał format https://teams.microsoft.com/I/meetup-join/XYZ.
Po kliknięciu otworzy się strona, wyglądająca jak poniżej lub podobnie (drobne różnice mogą występować np. w zależności od używanej przeglądarki internetowej lub przekątnej ekranu).
Umieszczona grafika to zrzut z ekranu. Na błękitnym tle umieszczona ikonka przedstawiajaca ludzi.
Poniżej napis "Obejrzyj zdarzenie na żywo w aplikacji Microsoft Teams.
Poniżej dwa przyciski na jednym napis - "pobierz aplikację Teams", na drugim "Obejrzyj zamiast tego w Internecie".
Pod przyciskami napis: "Masz już aplikację Teams? Uruchom teraz".
5.Kliknąć przycisk „Obejrzyj zamiast tego w Internecie” (wskazany czerwoną strzałką na rysunku w pkt. 4)
Otworzy się poniższa strona:
Umieszczona grafika to zrzut z ekranu. Na ciemnym tle - na środku grafiki napis "Zdarzenie na żywo - zapraszamy". Pod nim okragła ikonka przedstawiajaca 3 ludzi. Pod nią napis na granatowym tle "Zaloguj się", poniżej umieszczony jest napis "lub "Dołącz anonimowo". Na samym dole ekranu, pośrodku napis "Dla większej wygody pobierz aplikację klasyczną.
UWAGA: W przypadku posiadania zainstalowanej aplikacjiMicrosoft Teams na komputerze można także wybrać opcję „Uruchom teraz” poniżej przycisków (na ekranie pokazanym w pkt. 4) –‑ otworzy się wtedy aplikacjaMicrosoft Teams, w której będzie można wziąć udział w webinarium.
Przypominamy, że instalacja aplikacjiMicrosoft Teamsnie jestkonieczna do wzięcia udziału w webinarium.
6. Kliknąć link „Dołącz anonimowo”
(wskazany czerwoną strzałką na rysunku w pkt. 5)
Wyświetli się webinar (obraz będzie się różnił w zależności od tego, w którym momencie webinaru dołączy uczestnik):
Umieszczona grafika to zrzut z ekranu. Ekran przedzielony na dwie części. Na 3/4 strony po lewej stroni, na ciemnym tle na samej górze widnieje napis "Konsultacje społeczne projektu Planu Zarządzania Środowiskiem dla Kontrekatu na ..." Z boku napis "Potrzebujesz pomocy? i dalej podświetlona ramka, a w niej napis "Opuść". Na środku ciemnego tła napis "Zdarzenie na żywo jeszcze się nie rozpoczęło". Po prawej stronie na jasnym tle, zajmującym powierzchnię około 1/3 ekranu. Na samej górze 3 ikonki pod nimi napis: "Sesja pytań i odpowiedzi podczas zdarzenia na żywo". Poniżej trzy napisy: "Polecane", "Moje pytania", "Ostatnie". Poniżej okrągła ikonka pod nią napis "Nie ma jeszcze polecanych pytań". Na dole ekranu podśwetlony w kolorze granatowym napis "Zadaj pytanie".
UWAGA: Mimo dołączenia anonimowo, podczas webinarium uczestnicy będą poproszeni o wpisanie się na listę obecności, poprzez narzędzie zadawania pytań – patrz następny punkt instrukcji.
7. Wpisać się na listę obecności, poprzez narzędzie zadawania pytań
W dolnej części sekcji „Sesja pytań i odpowiedzi” (w prawej części ekranu pokazanego w pkt. 6)
znajduje się przycisk „Zadaj pytanie”. Prosimy o kliknięcie w ten przycisk i wpisanie w wyświetlonym polu podstawowych informacji (imię i nazwisko, adres e-mail, reprezentowana instytucja/osoba prywatna), niezbędnych do stworzenia listy obecności uczestników webinarium.
UWAGA: Przesłane dane będą widoczne jedynie dla organizatorów spotkania, nie będą udostępnione innym uczestnikom webinarium.
8.[OPCJONALNIE] Zadać pytanie lub napisać komentarz
Należy do tego wykorzystać narzędzie „Zadaj pytanie” (przycisk w prawym dolnym rogu ekranu pokazanego w pkt. 6). Prosimy o kliknięcie w ten przycisk i wpisanie w wyświetlonym polu pytania i/lub komentarza dotyczącego tematu bieżącego webinarium. W przypadku chęci zadania więcej niż jednego pytania, prosimy zadawać je pojedynczo (tzn. kolejne pytania prosimy zgłaszać poprzez ponowne kliknięcie w przycisk „Zadaj pytanie” i wpisanie kolejnego pytania, itd.). Pytania te, po zatwierdzeniu przez moderatora, będą widoczne dla wszystkich uczestników webinarium. Prowadzący spotkanie odpowiedzą na pytania w przeznaczonym na to momencie prezentacji.
TŁUMACZ JĘZYKA MIGOWEGO W URZĘDZIE GMINY
Osoby niesłyszące przy załatwianiu administracyjnych spraw mogą skorzystać z pomocy tłumacza migowego.
Wystarczy zgłosić chęć skorzystania z tej usługi 3 dni przed planowaną wizytą w Urzędzie Gminy osobiście lub korzystając z pomocy osoby trzeciej dzwoniąc pod numer (15) 8362 075, a także wysyłając faks pod numer (15) 8362 209 oraz e-maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
![](/old/images/stories/ikony/jmigs.png)