Kończy się remont ul. Polnej w Trześni. Koszt modernizacji to 116 tys. złotych.
W ramach realizowanego przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie zadania „Wisła etap 2” równolegle z rozbudową obwałowania Wisły wykonywane są prace mające na celu odtworzenie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 854 Gorzyce - Wrzawy na odcinku o dł. 3,9 km.
PODATKI I OPŁATY LOKALNE tel. 15 836 20 75 w. 18 |
||
WSKAZANE SPRAWY MOŻESZ ZAŁATWIĆ ON-LINE BEZ WYCHODZENIA Z DOMU Dokumenty możesz złożyć przez platformy internetowe: www.obywatel.gov.pl www. epuap.gov.pl |
||
L.P. | dokumenty do pobrania | załączniki do złożenia wraz z dokumentem |
1. |
Ulga (odroczenie, rozłożenie na raty, umorzenie) dla osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej w podatku od: nieruchomości, środków transportowych, rolnego i leśnego, łącznym zobowiązaniu pieniężnym Podstawa prawna: art. 67a § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz.1325 ze zm.). WNIOSEK indywidualny z uwzględnieniem powodów wystąpienia o odroczenie, rozłożenie na raty, umorzenie |
• dowodami potwierdzającymi wysokość uzyskiwanych dochodów netto np.: zaświadczenie o wynagrodzeniu netto, kserokopia decyzji przyznającej emeryturę lub rentę, kserokopia umowy najmu, II. OPŁATY: 1. Nie pobiera się opłat za złożenie wniosku.. III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: Do 30 dni, a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 60 dni. IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA: Wydział Podatków i Opłat Lokalnych . V. TRYB ODWOŁAWCZY: Odwołanie od wydanej decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w Biurze Obsługi Interesantów – Kancelaria Główna lub przesyła pocztą) w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie. Odwołanie od decyzji powinno zawierać: 1) wskazanie osoby, od której pochodzi oraz adres , 2) zarzuty przeciw decyzji, określać istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazywać dowody uzasadniające to żądanie (art. 222 ustawy Ordynacja podatkowa). VI. UWAGI: 1. Wniosek winien zawierać wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres do doręczeń w kraju, identyfikator podatkowy, |
2. |
Ulgi (odroczenie terminu płatności, rozłożenia na raty, umorzenie ) dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w podatku od: nieruchomości, środków transportowych, rolnego i leśnego, łącznym zobowiązaniu pieniężnym
Podstawa prawna: art. 67a § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1325 ze zm.). WNIOSEK indywidualny z uwzględnieniem powodów wystąpienia o odroczenie, rozłożenie na raty, umorzenie |
1) "Oświadczenie osoby fizycznej, występującej z wnioskiem o przyznanie ulgi w spłacie zobowiązania podatkowego, o: stanie majątkowym, sytuacji materialnej i ciężarach finansowych” (do pobrania) OŚWIADCZENIE O STANIE FINANSOWYM I MAJĄTKOWYM wraz z: a) dowodami potwierdzającymi wysokość uzyskiwanych dochodów netto np.: zaświadczenie o wynagrodzeniu netto, kserokopia decyzji przyznającej emeryturę lub rentę, kserokopia umowy najmu, 2) informacje i dowody potwierdzające sytuację ekonomiczną firmy w roku bieżącym oraz dwóch poprzedzających go latach obrotowych, w tym: a) formę opodatkowania działalności gospodarczej w urzędzie skarbowym (np. karta podatkowa, ryczałt, podatkowa księga przychodów i rozchodów), 3) wskazanie, czy podatnik (przedsiębiorca) wnosi o ulgę: a) nie stanowiącą pomocy publicznej, ad. a) w przypadku wnioskowania o ulgę nie stanowiącą pomocy publicznej należy uzasadnić, dlaczego jej udzielenie nie grozi zakłóceniem lub nie zakłóci konkurencji oraz nie wpłynie na wymianę handlową między państwami członkowskimi Unii Europejskiej, ad. b) w przypadku wnioskowania o ulgę stanowiącą pomoc de minimis należy złożyć: ad. c) w przypadku wnioskowania o ulgę stanowiącą pomoc publiczną w ramach jednego z przeznaczeń wymienionych w art. 67b § 1 pkt 3 Ordynacji podatkowej należy wskazać przeznaczenie pomocy oraz złożyć: 4) oświadczenie, czy prowadzona przez podatnika (rolnika) działalność w sektorze rolnym, obejmuje: ad a) w tym przypadku należy złożyć: ad b) w tym przypadku podatnicy (rolnicy) mogą uzyskać pomoc de minimis na takich samych warunkach jak podmioty spoza rolnictwa i składają dokumenty zgodnie z pkt. 3b). 5) inne: na żądanie organu podatkowego. II. OPŁATY: 1. Nie pobiera się opłat za złożenie wniosku. III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: Do 30 dni, a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 60 dni. IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA: Wydział Podatków i Opłat Lokalnych . V. TRYB ODWOŁAWCZY: Odwołanie od wydanej decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w Biurze Obsługi Interesantów – Kancelaria Główna lub przesyła pocztą) w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie. Odwołanie od decyzji powinno zawierać: 2) zarzuty przeciw decyzji, określać istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazywać dowody uzasadniające to żądanie (art. 222 ustawy Ordynacja podatkowa). VI. UWAGI: 1. Wniosek winien zawierać wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres do doręczeń w kraju, identyfikator podatkowy, |
Państwowej Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Rzeszowie, Jednostka Realizująca Projekt ochrony przeciwpowodziowej w dorzeczu Odry i Wisły zaprasza na konsultacje społeczne Projektu Zarządzania Środowiskiem dotyczącego rozbudowy lewego wału rzeki Łęg na terenie gm. Gorzyce.
Parkingi, chodniki miejsca na łowiska – to nowe elementy infrastruktury, które zostały utworzone przy zbiorniku wodnym w Trześni.
REFERAT FINANSOWO- KSIĘGOWY -PODATKI- tel. 15 836 20 75 wew. 18 |
||
L.P. | dokumenty do pobrania | załączniki do złożenia wraz z dokumentem |
1. |
Wniosek o zwrot nadpłaty podatku |
Wniosek składany jest bez załączników. |
2. |
Wniosek o przeksięgowanie nadpłaty podatku |
Wniosek składany jest bez załączników. |
3. |
Wniosek o wydanie zaświadczenia wniosek_o_wydanie_zaświadczenia_o_niezaleganiu_w_podatkach.doc wniosek_o_wydanie_zaświadczenia_o_niezaleganiu_w_podatkach.pdf |
Wniosek składany jest wraz z dowodem wpłaty za opłatę skarbową, która wynosi 21 zł. |
Jak załatwić sprawę przez Internet? Wnioski możesz złożyć on-line. Wystarczy, że pobierzesz i wydrukujesz wniosek, uzupełnisz i podpiszesz go. Następnie scan dokumentu wyślij na adres poczty elektronicznej urzędu Pamiętaj, aby w mailu podać swoje dane kontaktowe wraz z nr telefonu. Jeżeli masz wątpliwości lub nie wiesz jak uzupełnić wniosek skontaktuj się z pracownikiem merytorycznym tel. 15 836 20 75 wew. 18 |
Informujemy, że do odwołania zostają wprowadzone ograniczenia w zakresie funkcjonowania Urzędu Gminy Gorzyce.
Urząd Gminy Gorzyce – Referat Świadczeń Rodzinnych informuje, że zgodnie z ustawą o świadczeniach rodzinnych oraz ustawą o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci
TŁUMACZ JĘZYKA MIGOWEGO W URZĘDZIE GMINY
Osoby niesłyszące przy załatwianiu administracyjnych spraw mogą skorzystać z pomocy tłumacza migowego.
Wystarczy zgłosić chęć skorzystania z tej usługi 3 dni przed planowaną wizytą w Urzędzie Gminy osobiście lub korzystając z pomocy osoby trzeciej dzwoniąc pod numer (15) 8362 075, a także wysyłając faks pod numer (15) 8362 209 oraz e-maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.